فروشگاه دنیای نگین

فروش انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی صنایع دستی در بازار بزرگ تهران

فروشگاه دنیای نگین

فروش انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی صنایع دستی در بازار بزرگ تهران

آدرس فروشگاه: تهران خیابان ۱۵ خرداد بازار بزرگ، جلو خان مسجد امام پاساژ شناور پلاک ۸

موبایل: ۰۹۱۵۱۲۰۱۶۳۴- ۰۹۱۲۰۱۵۲۸۰۰- ۰۹۳۵۳۲۳۱۵۷۶
تلفن: ۰۲۱۵۵۵۷۰۶۲۰ - ۰۲۱۵۵۶۲۱۶۰۲
آدرس سایت: http://www.neginworld.com

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی و یا همان سنگ های جواهر، کانی های مناسب مصرف در زینت آلات می باشند. این سنگ ها بسیار زیبا، میاب و با دوام هستند. اغلب آنها دارای مواد معدنی طبیعی، غیرآلی با ترکیب شیمیایی ثابت و ساختار درونی منظم می باشند. برخی از سنگ های قیمتی همانند کهربا و مروارید دارای منشا گیاهی یا جانوری هستند. این سنگ ها آلی می باشند.

تاریخ استفاده از زیورها و سنگ‌های قیمتی به اندازه تاریخ پیدایش بشر و قدمتی هفت هزار ساله دارد. در زمان های قدیم تولد هر انسان را با جواهر مختص آن ستاره از مجموعه ستارگان مشخص می‌کردند و اعتقاد داشتند که شخص متولد شده بوسیله نگین جواهری مختص آن ستاره حمایت می‌شود. در ایران، بخشی از جواهرات، توسط قبایل استفاده می‌شد. مردم مدل‌های سنتی را با نفوذ پر قدرت حفظ نموده اند. مدل‌ها غنی، زیبا و بسیار متنوع در طرح و مؤثر در زنده نگاه داشتن مدل‌ها باستانی هستند. 

سنگ های صیقل خورده

بلورها ممکن است به طور طبیعی گرد و صیقل یافته باشند. به طور مثال زمرد در اثر غلطیدن در آب رودخانه به این شکل در آمده است. برخی سنگ ها نیز ممکن است با دستگاه های مکانیکی ظاهری گرد پیدا کنند.

ادامه مطلب 

  • ۹۷/۱۱/۰۹
  • فروشگاه دنیای نگین بازار بزرگ تهران

سنگ

سنگ قیمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی